Dzień Wykonawcy

7 lutego 2022 roku po raz pierwszy w PGNiG TERMIKA Energetyka Przemysłowa odbył się Dzień Wykonawcy. Swój udział zgłosili przedstawiciele 40 firm potencjalnie zainteresowanych realizacją zadań remontowych i inwestycyjnych w spółce.

Z uwagi na panującą pandemię Dzień Wykonawcy odbył się w formule online, za pomocą aplikacji Teams. Spółka zaprosiła firmy do udziału w tym wydarzeniu poprzez własną stronę internetową ptep.pl, platformę zakupową PGNiG TERMIKA eB2B oraz spoty w Radiu 90. Wydarzenie miało na celu przedstawienie firmom zainteresowanym współpracą biznesową z naszą spółką zakresu planowanych w 2022 roku remontów i inwestycji oraz zachęcenie do brania udziału w postępowaniach przetargowych.

W organizacji Dnia Wykonawcy uczestniczyli pracownicy spółki m.in. z Departamentu Inwestycji i Remontów, Departamentu Zakupów i Zarządzania Majątkiem oraz Biura Komunikacji i Promocji.

Spotkania z wykonawcami przeprowadzono w trzech odrębnych panelach tematycznych, które poprowadziła Ewa Pacześny-Lach z Biura Komunikacji i Promocji. W panelu I Joanna Kolarczyk, dyrektor Departamentu Inwestycji i Remontów przedstawiła planowane inwestycje w źródła wytwórcze, czyli ciepłownie i elektrociepłownie. Dotyczyć one będą robót budowlanych w poszczególnych zakładach produkcyjnych, zadań związanych z dostawą oraz zabudową kotłów i silnika, budową instalacji oczyszczania spalin, prac w zakresie chłodnictwa, instalacji gazowych, modernizacji bądź dostawy i zabudowy urządzeń technicznych, rozbudowy monitoringu wizyjnego oraz instalacji przeciwpożarowych w budynkach produkcyjnych i administracyjnych.

W panelu II Krzysztof Piechota, kierownik Działu Realizacji Inwestycji Sieciowych przedstawił planowane w bieżącym roku modernizacje sieci ciepłowniczych, roboty budowlane wraz z montażem, postępowania na wykonanie dokumentacji projektowej dotyczącej przebudowy lub modernizacji sieci oraz prace związane z budową nowych sieci i przyłączy do ciepła systemowego.

W panelu III Grzegorz Grzywnowicz, kierownik Działu Realizacji Remontów omówił podstawowe urządzenia produkcyjne w zakładach i planowany zakres prac remontowych w poszczególnych grupach tych urządzeń wraz z terminem ich wykonania. Do śledzenia postępowań przetargowych dotyczących remontów i inwestycji w zakładach zachęcał w tym panelu również Sylwester Żyła, dyrektor Departamentu Produkcji i Eksploatacji. Zadania remontowe cieszyły się największym zainteresowaniem uczestników, co widoczne było m.in. w trakcie zadawania pytań.

Podczas każdego panelu Agnieszka Ostrowska, dyrektor Departamentu Zakupów i Zarządzania Majątkiem omawiała wybrane zagadnienia dotyczące wymagań formalnych w postępowaniach zakupowych prowadzonych przez spółkę, m.in. warunki udziału w postępowaniu, wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia oraz sposoby zadawania pytań. Przypomniała również miejsca, gdzie należy szukać informacji o nowych postępowaniach – w zakładce Dla kontrahenta na stronie ptep.pl.

Dzień Wykonawcy w formule internetowej okazał się dobrym sposobem na spotkanie w szerszym gronie inwestora z potencjalnymi wykonawcami tegorocznych zadań inwestycyjno-remontowych i budowanie dobrych relacji z partnerami biznesowymi.